Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
wszystko-sary-blogas *www.wszystko-sary-blogas.blog4u.pl - blog4u.pl

menu

  1. **Strona Główna**
  2. **Dodaj do Ulubionych**

księga gości

  1. **Ksiega Gości**
  2. **Dodaj do Księgi**

Mój profil

O mnie:
Imię:Sara
Pseudo/Nick: Sakra ale wole Zuźka:D
Nazwisko:panienskie...ale już niedługo:D
Data ur.: 02.04.1993
Imieniny:19.01
Ulubiony zespół:US5
Ulubiony klip:Maria
Ulubiony piosenkarz:Chris Watrin,Richie Stringini
Ulubiona piosenkarka:hmm chyba Sarah Connor i Mariah Carey
Ulubiony aktor: Channing Tatum
Ulubiony film: Honey,Step up,W11,Detektywi,Degrassi,Skazany na śmierć,Powiedz tak
Zainteresowania:muzyka,piłka nożna i oczywiście chłopcy i nie tylko:D
Miłość: Tomek **** no a postać 2-planowa Mateusz ****
Najlepsze qmpele: Aurela(pcheła),Kaśka(konkol) no i Julita(wiewióra)
Qmpele 2-planowe:Justyna,Paulina, nom bez Żanety się nie obejdzie(heh):D
Ulubiony przedmiot:Technika,Polski,Matma(chociaż facetka zryta),infa:D i WF
Ulubiony nauczyciel/ka:p.Tomasz Sobolewski(technika),p.Kamil Królikowski(angiel,hista,WOS,wychowawca) i p.Sylwia Wysoczańska(polak)
Pozdrówka for Tomek:* and my friends:D

mój avatar

archiwum

    2007
    Maj
    Kwiecień
    Marzec
    Luty

linki

    Blog dobrej qmpeli!!!:D
    Blogasek Konkola:D
    Mój 2 blog:D
    Part six
    Stronka z rymami
    Tłumaczenie j.niemieckiego i innych
    Naprawdę świetny blog o US5
    Teksty piosenek
    Filmweb
    Lexington Bridge
    Blog o LOST
    Blog qmpeli o ANIME
    Odjechany blogasek qmpeli

ulubieni



Licznik odwiedzin

Zajrzało tutaj już 17476 osób

Powered by blog 4u

www.wszystko-sary-blogas.blog4u.pl





Siema! Dawno nie pisalam, wiec postanowilam napisac dzisiaj! Swieta jakos minely! W szkole nudy(no niezupelnie ale to juz inna sprawa)! Juz mam dwie 2 z bioli! Zalamka! Niedlugo bedzie dyska-suuuper! Jeszcze troche i koniec roku szkolnego-nie chce! Ostatnio jakos ciagle sie nudze ale nigdy mi sie nei chcialo robic noteczki! Jeszcze nie mam pomyslu na dzisiejsza ale spoko! Glowka pracuje! Zaraz sie cos wymysli! Dobra przechodze do noteczki bo juz nawet nie wiem co pisac!

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us




No to tyle! Proszę o komenty! Pozdrawiam!
Sara-faneczka US5 22/04/2007 12:37:40 [Powrót] **Komentuj**

GoSIeK

brak www
data: 25/04/2007 19:22:09
CMPC010-192.CNet2.Gawex.PL
IP: 84.205.10.192
FaNy SzaBloNik..:DUWIelniam Ten Film ogladalam go chyba z 20 razy...:*:*posdlo...
Justa

brak www
data: 23/04/2007 09:57:21
CMPC020-018.CNet.Gawex.PL
IP: 84.205.20.18
siemka Sarus ;*... noo ja nie moge jaki ten szablon jest sliczny :D.. co do notki to jak mozna nie cieszyc sie z konca roq szkolnego... w Twoim przypadq jednak wiem jak mozna sie z tego nie cieszyc xD... ojj glupia glupia :Pp.. taki >joke
pcheła

brak www
data: 22/04/2007 13:32:11
saturn.24.net.pl
IP: 85.219.216.1
Super notka!Z reszta jak wszystkie!Pozdroo:*